Режим роботи Підприємства:
пн-чт: 7:00 - 16:00
п‘ятниця: 7:00 - 15:00
Поштова адреса:
51918 , м. Кам‘янське, вул. Репіна 1,
Дніпропетровська область, ВП "Середньодніпровський судноплавний шлюз"

Дніпропетровська область, ВП "Середньодніпровський судноплавний шлюз"
Приймальня / Диспетчерська e-mail: kamyanske@ukrvodshliah.org.ua |
0569 560064 |
Начальник
Сафонов Юрій Володимирович
|
0569 560061 |
Диспетчерська | +38098-705-86-29 |
Бухгалтерія | 0569 560062 |
ВАРТІСТЬ ШЛЮЗУВАННЯ
через Середньодніпровський судноплавний шлюз
затверджена постановою КМУ від 22.02.1999 р. № 236
в редакції постанови КМУ від 16.10.2014 р. № 553
Модуль судна, куб. метрів
|
||||||||
до 2000 | 2001-4000 | 4001-10000 | Понад 10000 | |||||
Звичай- ний режим
|
Пільго- вий режим
|
Звичай- ний режим
|
Пільго- вий режим
|
Звичай- ний режим
|
Пільго- вий режим
|
Звичай- ний режим
|
Пільго- вий режим
|
|
Для суден у закордонному плаванні | 806 | 1241 | 1614 | 1981 | ||||
Для суден у каботажному плаванні | 301.20 | 372 | 497 | 557 |
Примітки:
1. Пільги із внесення плати надаються суднам, що плавають під прапором України та держав,з якими укладено міжнародні договори України, що передбачають надання суднам таких пільг.
2. Розміри плати не включають податок на додану вартість.
1. Пільги із внесення плати надаються суднам, що плавають під прапором України та держав,з якими укладено міжнародні договори України, що передбачають надання суднам таких пільг.
2. Розміри плати не включають податок на додану вартість.

В 1956 р. розпочалися роботи будівельним управлінням «Дніпробуд» по спорудженню шлюзу. 06 квітня 1963 року об’єкт пустили в експлуатацію.
За 47 років через нього пройшло 513129 суден, проведено 234888 шлюзувань.
Найдовша навігація була в 1982 році, вона становила 353 доби.Гідроспоруда утримує напір води 12,6м. Дніпродзержинського водосховища.
Дніпродзержинський однокамерний шлюз служить для подолання суднами зосередженого перепаду рівнів води у створі греблі Дніпродзержинської ГЕС. В напірний фронт входять стіни камери шлюзу, верхня голова і лівий устій нижньої голови. Камера шлюзу висунута в сторону верхнього б’єфу. Особливістю компоновки є відсутність земляної вставки між шлюзом і будівлею ГЕС.До складу судноплавних споруд Дніпродзержинського шлюзу входять:
- дві дамби - хвилеломи ( прямолінійна та криволінійна),
- верховий пірс, пали (прямолінійний з лівого боку і криволінійний з правого),
- судноплавній шлюз, що складається з верхньої та нижньої голів і камери шлюзу,
- низовий пірс, пали (прямолінійний з лівого боку і криволінійний з правого).В міжнавігаційний період 2009-2010 років було виконано капітальний ремонт по заміні аварійно-робочих підйомно-опускних воріт верхньої голови шлюзу. Робоча документація на виготовлення та заміну воріт була розроблена СПКТБ « Запоріжгідросталь». Капітальний ремонт та заміна воріт виконувалася силами підрядної організації ЗАО «Спецгідроенергомонтаж» м. Запоріжжя.