Київський судноплавний шлюз

оштова адреса:   07300  , м. Вишгород, Київська область, ВП "Київський судноплавний шлюз"

Приймальня / Начальник

e-mail:     kievshluz@bigmir.net

(04596) 5-42-47
Диспетчерська
(04596) 5-47-81

Головний інженер

(04596) 5-34-67

ВАРТІСТЬ ШЛЮЗУВАННЯ

через Київський судноплавний шлюз

затверджена постановою КМУ від 22.02.1999 р. № 236
в редакції постанови КМУ від 16.10.2014 р. № 553

Модуль судна, куб. метрів
до 2000 2001-4000 4001-10000 Понад 10000
Звичай- ний режим
Пільго- вий режим
Звичай- ний режим
Пільго- вий режим
Звичай- ний режим
Пільго- вий режим
Звичай- ний режим
Пільго- вий режим
Для суден у закордонному плаванні 806 1241 1614 1981
Для суден у каботажному плаванні 251 372 497 557
     Примітки:
1. Пільги із внесення плати надаються суднам, що плавають під прапором України та держав,з якими укладено  міжнародні договори України, що передбачають надання суднам таких пільг.
2. Розміри плати не включають податок на додану вартість.
SONY DSC

Київський судноплавний шлюз запроектований Харківським відділенням інституту “Гідропроект” ім.С.Я.Жука, побудований трестом “Кременчуг ГЕС буд”(початок будівництва – 1961 рік) та уведений в постійну експлуатацію – 04.06.1971 року.

Київський судноплавний шлюз є пригребельним, однокамерним, призначеним для пропуску суден. Шлюз розташований у заплаві р.Дніпро, біля її правого берега, з висуванням судноплавної камери у верхній б’єф. Шлюз не призначений для пропуску паводку.

Конструктивні габарити судноплавної камери: довжина – 150,0 м, ширина – 18 м. Гарантована глибина проходу через шлюз – 3,65 м. Проектна кількість шлюзувань за добу – 36.

Шлюз входить до складу Київського вузла гідроспоруд.

До складу основного технологічного обладнання шлюзу входять робочі двостулкові і ремонтні двостулкові ворота на нижній голові шлюзу та аварійно-робочі підйомно-опускні ворота і ремонтні двостулкові ворота на верхній голові шлюзу, затвори водопровідних галерей опорожнення судноплавної камери, гідравлічні силові приводи технологічних металоконструкцій, системи навігаційного облаштування та дистанційна автоматична система керування технологічним процесом з центрального пульту управління, тощо.

На нижній голові шлюзу розташований транспортний мостовий перехід.